تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵

هفت طرح تعاونی در ایلام افتتاح می شود

هفت طرح تعاونی در ایلام افتتاح می شود
ایلام - مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: هفت طرح تعاونی این استان در ایام هفته تعاون همزمان با سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رییس جمهوری به بهره برداری می‌رسند.

شکراله شیرخانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: در این ایام ۳۸۳ طرح تعاونی در کشور بصورت ویدئو کنفرانس و با حضور رییس جمهوری افتتاح می شود که سهم استان ایلام از این طرح ها هفت تعاونی است.

‌وی افزود: تعاونی های جدیدالتاسیس ایلام در بخش های خدماتی و تولیدی و با عضویت ۴۶ نفر، زمینه ایجاد فرصت شغلی مستقیم را برای ۸۲ نفر فراهم می کنند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی ایلام یادآور شد: همچنین در این ایام پانزدهمین جشنواره استانی تجلیل از تعاونی های برتر با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار و از هشت شرکت تعاونی برتر استانی در گرایش های مختلف تقدیر می شود.

شیرخانی تاکید کرد: سه هزار و ۲۹۵ شرکت و اتحادیه تعاونی با ۱۴ گرایش در استان فعالیت می کنند و اشتغال ایجادشده در قالب این شرکت ها و اتحادیه های تعاونی بیش از ۲۶ هزار و ۴۲۷ نفر است.

وی اضافه کرد: ۲۰ درصد کل تعاونی های استان را زنان تشکیل می دهند و از مجموع تعاونی های ثبت شده تعداد ۶۷۴ تعاونی، تعاونی زنان هستند که هم اکنون فرصت اشتغال بیش از پنج هزار و ۴۰۰ نفر را فراهم کرده اند.

۱۳ شهریور در ایران روز تعاون نامگذاری شده و از این تاریخ به مدت هفت روز، هفته تعاون است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.