تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۷

حجت‌الاسلام والمسلمین صالحی: وزارت بهداشت خط مقدم دفع تهاجم غرب به سلامت مردم است

حجت‌الاسلام والمسلمین صالحی: وزارت بهداشت خط مقدم دفع تهاجم غرب به سلامت مردم است
.

 

تهران – رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری با بیان اینکه وزارت بهداشت از وزارتخانه‌های پُرمخاطب و پُرمراجعه است که به‌خصوص در شرایط تحریم‌های ظالمانه غرب علیه سلامت مردم وظایف تعیین‌کننده‌ای دارد، تأکید کرد: باید تلاش کنیم افرادی که با مراکز درمانی سروکار پیدا می‌کنند، به‌ غیر از رنج بیماری متحمل ناراحتی و رنج دیگری نشوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین «احمد صالحی» در حاشیه پاسخگویی «بهرام عین‌اللهی» وزیر بهداشت و درمان به تماس‌های تلفنی اقشار مختلف در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری اظهار داشت: وزارت بهداشت در خط مقدم حفظ سلامت مردم است و مسئولان و کارکنان این وزارتخانه همواره در دشوارترین لحظات همچون دوران کرونا با جانفشانی کنار مردم بوده‌اند.

وی افزود: وزارت بهداشت ضمن آنکه به دلیل گستره نیاز مردم به خدمات درمانی و آموزشی مسئولیت سنگینی بر عهده دارد، یکی از وزارتخانه‌های پُرمخاطب و پُرمراجعه است که به‌خصوص در شرایط تحریم‌های ظالمانه غرب علیه سلامت مردم وظایف تعیین‌کننده‌ای دارد.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری تصریح کرد: مردم از سلامت اقلام غذایی روزانه‌شان گرفته تا خدمات پزشکی و درمانی و تأمین دارو از وزارت بهداشت انتظار دارند و به همین دلیل پاسخگویی مسئولان این وزارتخانه و زیرمجموعه‌هایش به مردم و تکریم آنها بسیار ارزشمند است و اهمیت مضاعف دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین صالحی با ابراز امیدواری نسبت به توفیق روزافزون وزارت بهداشت و مجموعه‌ درمانی کشور و همچنین سازمان‌های حمایتی مرتبط با سلامت مردم متذکر شد: باید تلاش کنیم افرادی که به هر دلیلی با مراکز درمانی سروکار پیدا می‌کنند، به غیر از رنج بیماری، ناراحتی و فشار و رنج دیگری را متحمل نشوند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.