تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵

سید محمدرحیم مرتضوی خبر داد؛ منطقه ۹ آماده میزبانی از آیین بدرقه زائرین حسینی می شود

سید محمدرحیم مرتضوی خبر داد؛ منطقه ۹ آماده میزبانی از آیین بدرقه زائرین حسینی می شود
نگاه اقتصاد - آیین بدرقه خادمان و زائران حسینی با عنوان " اجتماع اربعینی‌ها" در روز جمعه ۳ شهریوره ماه مصادف با ۸ صفر در میدان بزرگ آزادی برگزار خواهد شد.

 

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۹ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت:آیین بدرقه زائرین حسینی یکی از آیین‌های مذهبی و فرهنگی مهم است که هرساله با اجتماع عظیم شیفتگان اهل بیت(ع) برگزار می‌شود.

 

وی افزود: با توجه به استقبال چشمگیر شهروندان از نخستین سوگواره آیینی “محرم شهر”، آیین بدرقه خادمان و زائران حسینی، روز جمعه ۳ شهریورماه مصادف با ۸ صفر از ساعت ۲۰ با حضور خانواده‌های تهرانی به ویژه نوجوانان زائر، موکب‌داران، مسئولین و تمامی دستگاه‌های اجرایی برگزار خواهد شد.

 

مرتضوی عنوان کرد:برای رفاه حال شهروندان هماهنگی‌های لازم با اداره برق جهت تامین روشنایی مورد نیاز صورت گرفته و مخازن آب آشامیدنی نیز در محوطه میدان آزادی مستقر شده است. همچنین در راستای تامین ایمنی طی بازدیدی از سوی مدیران و کارشناسان hse موارد عدم انطباق احصاء و به مبادی ذیربط جهت رفع ارسال شده است.

 

شهردار منطقه ۹ در خاتمه یادآور شد: فعالیت بخش‌های مختلف “محرم شهر” از جمله غرفه صدور و تمدید گذرنامه نیز تا سوم شهریور ادامه خواهد داشت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.