تاریخ انتشار : جمعه ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱

سرلشکر باقری: بخش بسیاری از تجهیزات نظامی ما، امکان نمایش در رژه امروز را نداشت

سرلشکر باقری: بخش بسیاری از تجهیزات نظامی ما، امکان نمایش در رژه امروز را نداشت
تهران- رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: بخش اعظم تولیدات به نمایش درآمده کاملاً داخلی بود، بخش بسیاری از این تجهیزات در رژه امکان نمایش نداشت و در حالت محرمانه قرار دارد و بخشی از امکانات نیز در خلیج فارس و در داخل دریا به نمایش گذاشته شد.

سرلشکر محمد باقری پیش از ظهر امروز (جمعه، ۳۱ شهریورماه) در حاشیه رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس گفت: آنچه امروز در رژه به نمایش گذاشته شد، بخش اندکی از توانایی‌هایی است که نیروهای مسلح ما به آن دست پیدا کرده‌اند.

وی افزود: بخش اعظم تولیدات به نمایش درآمده کاملاً داخلی بود، بخش بسیاری از این تجهیزات در رژه امکان نمایش نداشت و در حالت محرمانه قرار دارد و بخشی از امکانات نیز در خلیج فارس و در داخل دریا به نمایش گذاشته شد.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح، تصریح کرد: نیروهای مسلح ما در توانمندترین و قدرتمندترین حالت خود در صحنه حضور دارند. ما دست دوستی و برادری و ارتباط نظامی را با همسایگانمان می‌فشاریم و دیپلماسی فعال را با کشورهای پیرامون خود برقرار کردیم.

سرلشکر باقری تأکید کرد: دشمنان و بیگانگان جایی در منطقه ندارند و قدرت نیروهای مسلح منطقه نیز در اختیار آرامش منطقه است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.