تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۸

ایلام پایلوت کشور در تحویل سوخت مایع شد

ایلام پایلوت کشور در تحویل سوخت مایع شد
ایلام - معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: این استان به عنوان پایلوت کشور در طرح تحویل سوخت مایع انتخاب شده است.

محمد نوذری روز سه شنبه در نشست قاچاق کالا و ارز از ارائه و جایگزینی بنزین یورو چهار بجای بنزین معمولی در جایگاه های سوخت استان خبر داد و افزود: این نوع بنزین ضمن اینکه از استاندارد و بهسوزی بالاتری برخوردار است سازگاری با استانداردهای محیط زیست دارد بطوریکه زمان معلق بودن ذرات در هوا و میزان گوگرد کمتری ایجاد می کند.

وی همچنین از استقرار طرح توزیع نفت سفید خانوارهای فاقد گاز طبیعی از طریق زیر ساخت بانکی خبر داد و اظهار داشت: خانوارهایی که از خدمات گازرسانی بهرمند نیستند، شناسایی شده و برای آنان کارت صادر شده است و سهمیه نفت سفید بر روی کارت آنان شارژ می شود.

وی افزود: همچنین تحویل سوخت ماشین آلات کشاورزی هم از طریق سامانه تجارت آسان(سدف) بصورت زیرساخت بانکی انجام می گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام در ادامه از پایلوت شدن استان ایلام در اجرای طرح تحویل سوخت گاز مایع در کشور خبر داد و گفت: بر اساس مصوبه هیات وزیران و تصویب کمیسیون ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، اجرای طرح تحویل سوخت گاز مایع به مصرف کنندگان واجد شرایط خانگی و غیر خانگی از طریق زیرساخت بانکی از دهم خرداد ماه بصورت پایلوت در استان ایلام اجرا می شود.

وی تاکید کرد: دستگاه های متولی، صنوف و مصرف کنندگان غیر صنف بایستی ترتیبی اتخاذ نمایند تا آن دسته از مصرف کنندگانی که در زیر مجموعه آنها قرار دارند ساماندهی نموده و تایید مصرف نمایند تا در ارائه و تحویل سوخت به آنان مشکلی پیش نیاید. وی در پایان تاکید کرد: کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی پاسخگوی سئوالات و ابهامات شهروندان عزیز در این رابطه خواهد بود./ایرنا

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.