تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵

بادامچیان: مجلس دوازدهم باید تحول و تکامل را سرلوحه کار قرار دهد

بادامچیان: مجلس دوازدهم باید تحول و تکامل را سرلوحه کار قرار دهد
تهران- دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به تاکید رهبر انقلاب به ایجاد تحول در انتخابات پیش رو گفت: مجلس دوازدهم باید تحول و تکامل را سرلوحه کار خود قرار دهد.

اسدالله بادامچیان روز سه‌شنبه در دومین اجلاس سراسری شورای وحدت استان‌ها اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در فرمایشات اخیر خود مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت را در انتخابات آینده مورد تاکید قرار دادند که البته این فرمایش مورد توجه قرار گرفته و در حال انجام است و شورای نگهبان هم با تایید صلاحیت بیش از ۱۳ هزار نامزد انتخابات، همت بلندی داشته است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب به بروز تحول در انتخابات پیش رو یادآور شد: تحول به معنای بازنگری در قانون اساسی است و با توجه به تحولاتی که در دنیا وجود دارد، ما باید به سمت تحول نوین اسلامی و دولت کریمه اسلامی حرکت کنیم و مجلس دوازدهم باید مجلس تحولی و تکاملی را سرلوحه کار خود قرار دهد.

وی اضافه کرد: تحول در اقتصاد، سیاستگذاری‌ها و نحوه مدیریت در راستای تمدن نوین اسلامی از جمله محورهایی است که باید شورای وحدت در این مسیر گام بردارد و باید در این مسیر نمایندگان تحول شناس، تحول‌آفرین و شجاع که جیبش بسته است را انتخاب کنیم.

بادامچیان با بیان اینکه بعد از انتخابات، باید در مجلس تحول‌آفرینی در دستور کار قرار گیرد، خاطرنشان کرد: باید در مجلس دوازدهم به نحوی فعالیت کنیم که هم سبب تحول در جامعه و امورات مردم شویم و هم باقیات الصالحات از خود به جا بگذاریم./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.