تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۳

لوح سپاس خانواده کاپشن صورتی برای مدافعان امنیت

لوح سپاس خانواده کاپشن صورتی برای مدافعان امنیت
کرمان - مراسم اختتامیه جشنواره ابوذر کرمان در دور هشتم متفاوت از دوره های دیگر و دارای حس و حال متفاوتی بود؛

از رونمایی چند مورد مرتبط با شهدا و نیز لوح سپاس و تجلیل پدر شهیده ریحانه سلطانی نژاد معروف به کاپشن صورتی از فرمانده سپاه استان و سایر مدافعان امنیت.

به گزارش ایرنا پیمان سلطانی نژاد پدر ریحانه(دختری با کاپشن صورتی و گوشواره های قلبی شناخته می شود) از شهدای حادثه تروریستی ۱۳ دی ماه کرمان، امروز(دوشنبه) با اهدای تندیسی، از فرمانده سپاه ثارالله در قامت مدافعان امنیت استان کرمان قدردانی و تجلیل کرد.

در متن لوح سپاس پدر شهیده ریحانه خطاب به سردار پاسدار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان آمده است: خدای را شاکرم به تقدیر باحکمتش که شهادت را نصیب جمعی از اعضای خانواده‌ ما، آن هم در مسیر زیارت خوب‌ترین بندگانش گردانید. شکرگزار تمامی مسئولان و مردمی هستیم که در این ایام بعد از شهادت اعضای خانواده‌ام در جنایت ترویستی گلزار شهدا، لحظه‌ای ما را تنها نگذاشتند و تسکین آلام و غم بزرگ فقدان عزیزانم بودند.

«به طور ویژه سپاسگزارم از شما فرمانده دلسوز، مردمی، بادرایت و همیشه در صحنه که برای تامین امنیت در این خطه از ایران اسلامی، شبانه‌روز در تلاش بوده و هستید، با تشریف‌فرمایی در منزل، آرام و تسکینی بر قلب‌هایمان بوده‌اید و مارا مفتخر نموده اید لذا وظیفه خود می دانم از طرف خود و همچنین اگر لایق باشم، دیگر خانواده های شهدای حادثه تروریستی سپاسگزار تلاش های مجدانه جنابعالی و همکاران سبزپوشتان در مجموعه سپاه ثارالله استان باشیم، امید که در تمامی عرصه های زندگی و کاری، عنایات و توجهات ویژه حضرت حق، همراه و دستگیرتان باشد».

به گزارش ایرنا هشت نفر از خانواده سلطانی نژاد در حادثه تروریستی روز ۱۳ دی ماه سال جاری در مسیر گلزار شهدای کرمان به فیض شهادت رسیدند که کوچکترین این شهدا نوزادی ۱۸ ماهه با نام ریحانه بود که به دختری با کاپشن صورتی و گوشواره های قلبی شهرت یافت و به نماد مظلومیت این شهدا تبدیل شد.

در این مراسم البته فرمانده سپاه استان نیز از چند خانواده شهید از جمله سلطانی نژاد با اهدای لوح سپاس، قدردانی کرد.

هشتمین جشنواره رسانه های برتر استان کرمان ابوذر امروز با معرفی نفرات برتر امروز دوشنبه درحالی به کار خود خاتمه داد که در قالب این رویداد شاهد رونمایی از فیلم مستند زندگینامه شهید عبدالمهدی مغفوری، شهید شاخص رسانه کشور بودیم؛ این مستند به همت سازمان بسیج رسانه کشور ساخته شده است.

مزار شهید مغفوری در نزدیکی مزار حاج قاسم سلیمانی قرار دارد و بیشتر مواقع که در کنار آن حاضر می شویم، چندین نفر از شهروندان بالای مزار شهید نشسته اند و زیارت می کنند؛ حاج قاسم سلیمانی گفته بود که شهید مغفوری، به نوعی، امامزاده شهر ماست.

همچنین در این جشنواره، مراسم رونمایی از کتاب «عاشقان مکتب حاج قاسم» نوشته نعیم احمدی که در فرانسه، برخی دیگر کشورهای اروپایی و نیز آمریکا عرضه شده است، برگزار شد./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.