تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰

چهار شهرستان ایلام در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفتند

چهار شهرستان ایلام در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفتند
ایلام - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: بر اساس آخرین ارزیابی انجام گرفته چهار شهرستان این استان در وضعیت قرمز از نظر شیوع کرونا قرار گرفتند.

دکتر جمیل صادقی فر روز پنجشنبه در کارگروه مجازی کرونا افزود: بر اساس این ارزیابی شهرستان های ایلام، آبدانان، دره‌شهر و ایوان به دلیل روند صعودی تعداد مبتلایان و بستری های کرونا در وضعیت قرمز قرار گرفته اند.

وی وضعیت ۲ شهرستان مهران و چرداول را نیز هشدار و نارنجی عنوان کرد.

به گفته وی، همچنین شهرستان های دهلران، بدره و سیروان در وضعیت زرد قرار داشته و ۲ شهرستان هلیلان و ملکشاهی نیز وضعیت سفید دارند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: همچنین شیوع آنفوآنزای فصلی که هر سال بیشتر گروه دانش‌آموزان ابتدایی و سنین پایین‌تر را در معرض خطر قرار می‌داد، آغاز شده است.

دکتر صادقی‌فر افزود: مصداق بارز این مساله مراجعه به مطب‌های پزشکان اطفال است که شمار آنها در حال افزایش است.

وی تاکید کرد: همزمانی کرونا و آنفلوآنزا شرایط سخت و پیچیده ای پیش روی ما قرار می دهد بنابراین توجه و حساسیت مردم نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی باید بیش از پیش افزایش یابد.

روند ابتلا به کرونا در استان ایلام که از اوایل تیرماه به طرز فزاینده ای افزایش یافت و ایلام را در وضعیت قرمز و سپس هشدار قرار داد هنوز فروکش نکرده است و این استان بر اساس اعلام وزارت بهداشت، کماکان در وضعیت هشدار قرار دارد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.