تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۲

۷۵ درصد کلیه خطوط تغذیه، شبکه و انشعابات در شرکت گاز استان ایلام نشت یابی شدند

۷۵ درصد کلیه خطوط تغذیه، شبکه و انشعابات در شرکت گاز استان ایلام نشت یابی شدند
.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نگاه اقتصاد و به نقل از روابط عمومی؛ عباس شمس اللهی مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: طبق برنامه زمانبندی و بصورت مستمر و منظم از ابتدای سال جاری تا کنون، ۲۵۰۰ کیلومتر شبکه پلی اتیلن و ۴۵۰ کیلومتر خط تغذیه فولادی و ۸۶۵۰۰ انشعاب علمک در سطح استان مورد بازرسی و نشت یابی قرار گرفته است که معادل ۷۵ درصد کلیه خطوط و انشعابات استان است.

وی افزود: تأسیسات تقلیل فشار موجود در استان که تعداد آنها ۲۰۴ ایستگاه می باشند نیز از ابتدای سال تا کنون بصورت ۱۰۰ درصد نشت یابی و بازرسی شده اند.

شمس اللهی تصریح کرد: واحد بازرسی فنی شرکت گاز استان ایلام از ابتدای شهریور ماه امسال با استقرار و راه اندازی سامانه هوشمند نشت یابی اقدام به ارسال گزارش ها بصورت آنلاین برای مدیران سیستم نموده که پس از رفع نشتی گزارش مکتوب و مصور آن در سامانه مذکور تغذیه می گردد.

وی از کنترل و مدیریت نشتی ها از طریق سامانه هوشمند نشت یابی به عنوان ابزار مدیریتی در جهت افزایش بهره وری و خدمات دهی به مشترکین نام برد و اظهار داشت: براساس پایش آمار نشتی های شبکه، تأسیسات و انشعابات در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸ درصد کاهش در تعداد نشتی ها و هدرفت گاز را داشته ایم که ناشی از کنترل و پایش دقیق و نیز رفع نشتی ها در کوتاهترین زمان و براساس فراوانی گزارشات دریافتی نشتی ها از سیستم مذکور بوده است.

شمس اللهی تصریح کرد: در سال جاری و علی رغم محدودیتهای ایجاد شده ناشی از بیماری کرونا، نشت یابی در اکیپ های مختلف با رعایت پروتکل های بهداشتی نسبت به نشت یابی طبق برنامه زمانبندی صورت گرفته است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.