تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰

رییس سازمان صنعت ایلام:

واحد تولید خوراک دام و طیور دره‌شهر پس از ۱۵ سال احیا شد

واحد تولید خوراک دام و طیور دره‌شهر پس از ۱۵ سال احیا شد
ایلام - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت(صمت) ایلام از فعالیت دوباره واحد تولید خوراک دام و طیور شهرستان دره‌شهر پس از ۱۵ سال راکد بودن خبر داد.

به گزارش ایرنا، رضا محمدرحیمی روز چهارشنبه در نشست اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی استان اظهار داشت: برگزاری جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی ثمرات بسیار زیادی برای رونق‌بخشی به حوزه تولید و اشتغال استان داشته که منجر به احیای تعداد زیادی از واحدهای تولیدی و صنعتی راکد و نیمه تعطیل استان شده است.

وی افزود: یکی از این مراکز، واحد تولید خوراک دام و طیور دره‌شهر بود که در نتیجه مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی استان به چرخه فعالیت بازگشته است.

رییس سازمان صمت ایلام یادآور شد: بدهی این مجموعه به بانک ملت تعیین تکلیف و سرمایه در گردش نیز تامین شده و هم اکنون در مدار تولید قرار گرفته است.

محمدرحیمی با اشاره به مصوبات گذشته ستاد اقتصاد مقاومتی در خصوص مشکلات واحد تولید گچ ایلام تاکید کرد: این شرکت با مشکل تامین آب مواجه بود که مجوز حفر ۲ چاه با هماهنگی شرکت آب منطقه‌ای صادر شد که چاه دوم در منطقه بانروشان به آب رسید و باعث شد مشکل این واحد نیز برطرف شود.

وی تاکید کرد: شرکت شن و ماسه زرانگوش بدره که از محل منابع اشتغال روستایی ایجاد شده است با واگذاری قسط اول تسهیلات و سهم آورده مجری وارد مدار فعالیت شد.

رییس سازمان صمت ایلام در خصوص مشکلات شرکت سیمان دهلران نیز یادآور شد: مدیران این مجموعه در صورتیکه نسبت به تامین منابع مورد نیاز آن اقدام کنند، می‌توانند از تسهیلات ماده ۲۰ قانون رفع موانع تولید بهره‌مند شوند.

به گزارش ایرنا، حدود ۱۰۰ واحد تولیدی و صنعتی ایلام تاکنون در نتیجه نشست‌های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و اقتصاد مقاومتی احیا و به چرخه فعالیت بازگشته‌اند.

گفتنی است از سال ۹۵ تا نیمه نخست سال جاری ۱۲۲ جلسه اقتصاد مقاومتی در استان ایلام برگزار و ۵۱۴ مصوبه به دنبال داشته که تاکنون ۴۷۵ مصوبه عملیاتی شده است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.