تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲

۱۶ کیلومتر حفاظ بتنی در مسیرهای منتهی به مهران نصب شد

۱۶ کیلومتر حفاظ بتنی در مسیرهای منتهی به مهران نصب شد
ایلام- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام از نصب ۱۶ کیلومتر حفاظ بتنی (نیوجرسی) در محورهای مواصلاتی استان (منتهی به مرز مهران) خبر داد.

نورالله دلخواه روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ما افزود: با هدف ارتقاء سطح ایمنی و کاهش حوادث جاده ای بیش از ۱۶ کیلومتر حفاظ بتنی در راه های مواصلاتی استان منتهی به مرز مهران نصب شده است.

وی گفت: همچنین به منظور ارتقاء ایمنی و کاهش حوادث جاده ای پنج کیلومتر نیوجرسی با اعتباری ۲۵ میلیارد ریال در محور مهران به دهلران محدوده تقاطع آذر تا شهرک اسلامیه نصب شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام یادآور شد: این محور به دلیل چهار تقاطع مهم و پرترافیک یکی از نقاط پر حادثه شهرستان مهران بود که هرساله شاهد تلفات جانی و مالی زیادی در این محور بودیم که با اجرای طرح جداسازی مسیر حوادث جاده ای به شکل چشمگیری کاهش داشته

دلخواه از نصب ۲۰ کیلومتر حفاظ بتنی دیگر در مناطق مختلف استان خبر داد و اضافه کرد: راههای ارتباطی این استان به دلیل تردد زائران عتبات عالیات و کنگره عظیم اربعین از اهمیت خاصی برخوردار است و در برخی از ایام سال از راه های پرترافیک محسوب می شود که این امر اهمیت راه های درون استانی را افزایش داده و موقعیت خاصی را از وضعیت حمل و نقل جاده ای پدید آورده است.

وی تاکید کرد: نگهداری از راه ها و مسیرهای مواصلاتی بسیار پرهزینه بوده و با وضعیت اقتصادی کنونی کشور و اعتبارات استانی، نگهداری از راه ها بسیار سخت تر شده است.

دلخواه از شناسایی ۶۸ نقاط حادثه خیز استان با همکاری پلیس راه استان ایلام در سال جاری خبر داد و بیان داشت: تمام تلاش این اداره کل این است که با اقدامات ایمنی زودبازده این نقاط را ایمن سازی کنیم.

وی شانه سازی، لکه گیری، خط کشی، نصب تابلو و علائم راهنمایی را از دیگر اقدامات زودبازده این دستگاه اجرایی عنوان و گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام با تمام توان اجرایی خود در جهت ارتقا ایمنی حمل و نقل گام برم می دارد.

در حال حاضر ۱۲۰ کیلومتر بزرگراه، ۶۷۰ کیلومتر راه اصلی، ۸۹۱ کیلومتر راه فرعی و یک هزار و ۷۷۰ کیلومتر راه روستایی در استان ایلام زیر بار ترافیک است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.