تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰

مدیرکل صدا و سیمای ایلام:

امنیت کشور در منطقه متشنج خاورمیانه راحت به دست نیامده است

امنیت کشور در منطقه متشنج خاورمیانه راحت به دست نیامده است
ایلام‌ -مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام گفت: امنیت پایدار ایران در منطقه متشنج خاورمیانه و خلیج فارس سرمایه ای گرانبها و ارزشمند محسوب می شود که به راحتی کسب نشده است.

محمدبازوند روز سه شنبه به مناسبت گرامیداشت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امنیت پایدار یکی از مهمترین زیربناها و مولفه های دستیابی به توسعه محسوب می شود که ایران اسلامی به مدد وجود سربازان گمنام امام زمان (عج) به آن دست یافته است.

وی افزود: استان مرزی ایلام باتوجه ۴۳۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق، می تواند به کانونی از ناامنی و مخاطره باشد اما با وجود و حضور سربازان گمنام امام زمان (عج) و اشراف اطلاعاتی آنها، ایلام یکی از امن ترین استان های کشور است.

بازوند یادآور شد: کشور ایران و به تبع آن استان ایلام باوجود ناامنی در کشورهای منطقه و انجام انواع شرارت ها و قساوت ها از جانب گروهک های تکفیری و تروریستی از جمله داعش، در امنیت کامل و پایدار قرار دارد.

عضو شورای تامین استان ایلام اضافه کرد: این امنیت حاصل تلاش و اشراف اطلاعاتی دقیق وزارت اطلاعات و سربازان گمنام این وزارتخانه است.

وی ادامه داد: آنها هرچند چراغ خاموش و به صورت مداوم و شبانه روزی تلاش می کنند به واقع چشم های بینای جامعه هستند که امنیت و آسودگی را برای مردم به ارمغان آورده اند.

بازوند تاکید کرد: امنیت ایران اسلامی مرهون تلاش ها و مجاهدت سربازان گمنامی است که آسایش و راحتی خود را فدای جامعه کرده اند و از برکت وجود آنها شب و روز این مملکت غرق در امنیت و آرامش است.

همزمان با میلاد باسعادت امام زمان (عج) در نیمه شعبان در تقویم نیز به نام هفته سربازان گمنام نام گذاری شده است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.