تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۸:۵۹

رییس انجمن آشوریان ارومیه: 

مشارکت ‌در انتخابات تایید مشروعیت نظام است

مشارکت ‌در انتخابات تایید مشروعیت نظام است
ارومیه- رییس انجمن آشوریان ارومیه با اشاره به اینکه دشمنان با همه ترفندها برای کاهش حضور در پای صندوق های رای در روز ۲۸ خرداد تلاش می کنند، گفت: مشارکت مردم در انتخابات تایید مشروعیت نظام‌ است.

استانلی سیمونز روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه مسوولان زمینه لازم را برای حضور پرشور مردم درانتخابات فراهم کنند، افزود: مسوولان امر، باید فضایی ایجاد کنند تا نامزدهای انتخاباتی مورد نظر تمام طیف ها و گروه ها فرصت رقابت در انتخابات را داشته باشند زیرا در این صورت است که مردم با دلگرمی بیشتری در انتخابات شرکت کرده و به فرد مورد نظر خود رای خواهند داد.

وی اضافه کرد: دشمنان تمام همّ‌ و غمّ‌ خود را به کار بسته اند تا مردم در انتخابات شرکت نکنند بنابراین در چنین وضعیتی باید مولفه های لازم برای حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود.

رییس انجمن آشوریان ارومیه با تاکید بر لزوم انتخاب آگاهانه، اظهار کرد: انتخاب درست و آگاهانه باعث برگزیده شدن افراد آگاه و توانمندی می‌شود که برای مشکلات، راه و ایده و برنامه منسجمی دارند و می‌توانند افق روشنی به روی کشور بگشایند.

“سیمونز” با بیان ‌اینکه نامزدهای انتخاباتی وعده ها وشعارهایی ندهند که ‌از توان آنها خارج است، بیان کرد: پس از انتخاب شدن زمانی که ناتوان از انجام وعده های خود باشند، زمینه بی اعتمادی در جامعه به وجود می آید بنابراین از برنامه هایی سخن بگویند که قدرت اجرای آن را دارند.

وی گفت: مردم ‌انتظار دارند منتخبان آنان برای رشد اقتصاد، فرهنگ ‌و بهبودی وضعیت جوانان و مشکلات مختلف دیگر برنامه ‌ارایه بدهند.

وی اظهار داشت: نگاه دنیا امروز مسایل فرهنگی و اقتصادی کشور را رصد می کند بنابراین برای شکوفایی این حوزه ها و رشد جایگاه جهانی و منطقه ای کشور باید افراد متعهد، پایبند به نظام و دارای توان و قابلیت بالا وارد میدان شوند نه اینکه ‌فرزند سالاری و ایل سالاری جایگزین شایسته سالاری شود.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد سال جاری به صورت همزمان برگزار می شود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.