تاریخ انتشار : شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸

توزیع آگهی‌های دولتی منوط به ثبت در سامانه‌ جامع رسانه ای است

توزیع آگهی‌های دولتی منوط به ثبت در سامانه‌ جامع رسانه ای است
ایلام _ معاون فرهنگی و رسانه ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با اشاره به سامانه‌ای شدن توزیع آگهی‌های دولتی گفت: توزیع اگهی ها منوط به ثبت درخواست در سامانه جامع رسانه های کشور است.

 

یونس قیطانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: در این فرآیند جدید و برای سهولت کار و در راستای دولت الکترونیک، درج سفارش چاپ آگهی های دولتی تنها از طریق سامانه جامع رسانه های کشور باید انجام شود.

وی اظهار کرد: در این زمینه با تمامی دستگاه های دولتی استان مکاتبه شده تا با معرفی ۲ کارشناس به این اداره کل، روند ثبت و سفارش اگهی را انجام دهند.

وی اضافه کرد: همچنین در این سامانه کارشناسان معرفی شده از سوی ادارات برای سفارش و ثبت اگهی به سامانه جامع رسانه های کشور مراجعه و اگهی مورد نظر را ثبت می‌کنند.

به‌گفته معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، در این روش متقاضی چاپ آگهی به اداره ارشاد مراجعه نکرده و آگهی ها تنها از طریق سامانه جامع رسانه های کشور دریافت و برای چاپ به نشریات ارسال می شود.

قیطانی با اشاره به ضرورت رعایت قانون تمرکز آگهی ها در وزارت ارشاد (بند ۲ ماده ۵)از عموم دستگاه های دولتی خواست تا برای ثبت و درج آگهی در مطبوعات به سامانه جامع رسانه های کشور به ادرس e-rasaneh.ir مراجعه کنند.

وی سامانه ای شدن ثبت و چاپ آگهی های دولتی را در تقویت اقتصاد رسانه های چاپی و اجرای عدالت در توزیع آگهی هایی که از منابع دولتی تامین اعتبار می شوند را مهم و تاثیرگذار دانست.

بیش از ۲۰۰ خبرنگار در ایلام فعالیت دارند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.