تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۵

دعوت مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام برای مشارکت همگانی در انتخابات

دعوت مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام برای مشارکت همگانی در انتخابات
نگاه اقتصاد

 

دکتر تیموری مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام طی پیامی از کارکنان این شرکت و عموم مردم فهیم استان درخواست کرد در انتخابات ۲۸خرداد۱۴۰۰ ریاست جمهوری و شورای شهر حضور گسترده داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب  و فاضلاب استان ایلام، متن پیام صادر شده بدین شرح می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

«انّ الله لا یُغیِّرُ ما بقوم حتّی یغیّروا ما بانفسهم»
خداوند سرنوشت کسی را تغییر نمی‌دهد مگر اینکه خودش بخواهد. (سوره الرعد آیه ۱۱)

امروز مهمترین رویداد پیش روی کشور، موضوع انتخابات ریاست جمهوری و شورا های اسلامی شهر و روستا است، و مردم با حضور آگاهانه خود در این رویداد مهم و شایسته گزینی، موجبات بهبود شرایط زندگی خود را می توانند فراهم کنند.

حضور مردم در پای صندوق های اخذ رای به عنوان پشتوانه اساسی برای حرکت در مسیر پیشرفت، هدایت کشور و تعیین سرنوشت بسیار حائز اهمیت است.

حضور حداکثری در پای صندوق های رای پشتوانه ای برای دولت آینده برای حضور موثر در عرصه های مختلف بین المللی و حل مسائل ملی است و با حضور حداکثری است که منتخب با همراهی از سوی مردم و به اتکاء ایشان می تواند بر بسیاری از چالش های موجود غلبه نماید.

مردم ولایت مدار و قهرمان استان ایلام همانند انتخابات ادوار گذشته که بالاترین میزان مشارکت  را داشتند اینبار نیز  با حضور فعال و مشارکت حداکثری خود در این دوره از انتخابات که از حساسیت و اهمیت فوق العاده بیشتری نسبت به ادوار قبل برخوردار است ، بار دیگر مردم سالاری دینی و شور و شعور سیاسی خود را به نمایش خواهند گذاشت.

اینجانب به نوبه خود، از عموم کارکنان عزیز  شرکت آب و فاضلاب و آحاد مردم غیور استان ایلام دعوت می کنم تا بار دیگر، در انتخاباتی که نشانه جمهوریت نظام اسلامی درکنار اسلامیت آن است، حضوری پر شور داشته باشند و با انتخاب کاندیدای اصلح گامی بلند در راستای اعتلای کشور و حل مشکلات اقتصادی  بردارند.

وعده ما ۲۸خرداد پای صندوق های اخذ رای

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.