تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۰

سه هزار و ۹۰۰ قرص غیرمجاز در ایلام کشف شد

سه هزار و ۹۰۰ قرص غیرمجاز در ایلام کشف شد
،

 

ایلام – فرمانده انتظامی ایلام گفت: سه هزار و ۹۰۰ عدد قرص غیرمجاز از یک واحد عطاری متخلف توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان شهر ایلام کشف شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس ایلام، سردار دلاور القاصی مهر روز شنبه اظهار داشت: در پی رصد اطلاعاتی و با توجه به اخبار واصله مبنی بر فعالیت یک واحد صنفی عطاری در زمینه فروش و توزیع قرص های غیر مجاز و روانگردان، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی و شگردهای خاص پلیسی و طی هماهنگی با مرجع قضایی، در بازرسی های اولیه از این واحد صنفی تعداد سه هزار و ۹۰۰ عدد انواع قرص های غیرمجاز کشف شد.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به پلمپ این واحد صنفی توسط ماموران انتظامی استان گفت: در این راستا یک متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سردار القاصی مهر با تاکید بر جدیت پلیس برای مبارزه و مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر، از مشارکت و همکاری خوب مردمی با پلیس در شناسایی و کشف جرایم قدردانی کرد و از عموم شهروندان خواست: در صورت مشاهده و مواجهه با هرگونه موارد مشکوک با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

فوت راننده پراید بدلیل تخطی از سرعت مطمئنه

رییس پلیس راه استان ایلام از وقوع یک فقره تصادف منجر به فوت در مسیر ایلام- مهران خبر داد.

سرهنگ رضا همتی زاده اظهار داشت: در پی تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف در محور ایلام – مهران کارشناسان پلیس راه استان و عوامل انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود : در بررسی اولیه ماموران پلیس راه مشخص شد متاسفانه بر اثر خروج از جاده و واژگونی یک دستگاه سواری پراید در کیلومتر یک جاده ایلام- مهران راننده خودرو در دم جان باخته است.

رییس پلیس راه ایلام تاکید کرد: برابر بررسی کارشناسان پلیس راه استان، تخطی از سرعت مطمئنه و متعاقب آن عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه علت اصلی وقوع تصادف بوده است.

سرهنگ همتی زاده گفت: پایبندی به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی مهم ترین عامل در کاهش خطر وقوع تصادفات است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.