تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸

۲۷۸ سایت همراه اول در ایلام نصب شد

۲۷۸ سایت همراه اول در ایلام نصب شد
ایلام - مدیر مخابرات منطقه ایلام گفت: ۲۷۸ سایت همراه اول در هشت سال فعالیت دولت تدبیر و امید در این استان نصب و راه اندازی شد.

 

حشمت الله اسدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: در طول فعالیت دولت یازدهم و دوازدهم در مجموع ۱۶۳ سایت ۲G.۳G.۴G در سطح استان فعال شده است.

وی بیان کرد: در این مدت ضریب نفوذ تلفن همراه در دولت تدبیر و امید به ۱۴۵٫۱ درصد، پوشش جاده ای اصلی ۸۲۶ کیلومتر و پوشش جاده ای فرعی ۶۸۰ کیلومتر افزایش یافته است.

مدیر مخابرات منطقه ایلام با بیان اینکه در حال حاضر ۹۷ درصدجمعیت استان تحت پوشش شبکه تلفن همراه قرار دارند، یادآور شد: مجموع روستاهای دارای ارتباط تلفنی ۵۴۰ روستا و ۵۰۳ روستا از تلفن خانگی ثابت و سیار روستایی برخوردار هستند.

اسدی ادامه داد: تعداد دفاتر ICT روستایی در ایلام ۱۰۸ مورد،۲۲۰ روستای بهره مند از این خدماتICT و تعداد دفاتر خدمات ارتباط شهری نیز ۶۷ مورد است.

وی با اشاره به خدمات و اقدامات انجام شده شرکت مخابرات استان ایلام در دولت تدبیر و امید گفت: در ابتدای سال ۹۲ تعداد تلفن های همراه ۴۵۵ هزار و ۲۴۴ تلفن بود که این میزان در سال گذشته به ۶۳۳ هزار افزایش پیدا کرده که ۳۹ درصد رشد را نشان می دهد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایلام یادآور شد: ۸۶ درصد روستاهای بالای ۲٠ خانوار بالای در استان به اینترنت مبایلی تجهز شده که تلاش می شود تا نیمه اول سالجاری روستاهای فاقد اینترنت مبایلی وجود نداشته باشد.

اسدی به نقش مخابرات و ارتباطات در دوران کرونا اشاره کرد و افزود: با توجه به افزایش استفاده از اینترنت و غیرحضوری شدن فعالیت های مختلف تعدا سایت های همراه اول به ۳۷ سایت جدید افزایش یافته است که تعداد ۲۳ سایت نصب، راه اندازی و مابقی نیز تا پایان شهریورماه سال جاری به بهره برداری می رسد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.