تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۶

۵۱۳ پروژه محرومیت‌زدایی سپاه در استان تهران به بهره‌برداری رسید

۵۱۳ پروژه محرومیت‌زدایی سپاه در استان تهران به بهره‌برداری رسید
تهران- ۵۱۳ پروژه محرومیت‌زدایی سپاه سیدالشهداء با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفان روز سه‌شنبه افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

 

فرمانده سپاه سیدالشهداء(ع) استان تهران در این مراسم که به صورت متمرکز در روستای ظهیرآباد از توابع جوادآباد ورامین برگزار شد، اظهار داشت: سپاه همچون دوران هشت سال دفاع مقدس، در برابر هجمه دشمنان قسم خورده نظام علیه معیشت مردم ایستاده و تمامی این توطئه‌ها را خنثی می‌کند.

سردار احمد ذوالقدر افزود: طرح‌های محرومیت‌زدایی سپاه سیدالشهداء(ع) استان تهران از اواخر سال گذشته آغاز و در یک دوره زمانی ۹ ماهه، ۵۱۳ پروژه اجرا و به بهره برداری رسید.

وی گفت: این طرح‌ها شامل مرمت و بازسازی‌ ۳۶۳ واحد مسکونی، احداث ۹۶ واحد مسکونی، ساخت و مرمت مسجد، مدرسه، ‌ ورزشگاه و سالن‌های ورزشی است.

ذوالقدر اظهار داشت: علاوه بر پروژه‌های افتتاح شده در استان تهران، چندین پروژه اجرا شده توسط سپاه استان تهران در شهرستان زلزله زده سی‌سخت به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: سپاه با جدیت به دنبال اجرای طرح‌های مختلف محرومیت‌زدایی است و با همکاری جهاد کشاورزی، پروژه‌هایی نظیر آبرسانی و احداث سدهای کوچک را عملیاتی می‌کند.

ذوالقدر همچنین از اجرای طرح آبرسانی در شهرستان فیروزکوه توسط سپاه پاسداران خبرداد.

وی با اشاره به اجرای طرح سراسری واکسیناسیون علیه بیماری کرونا گفت: سپاه سیدالشهداء(ع) در حوزه مقابله با کرونا، اقدامات مؤثری انجام داده و در ایجاد مراکز درمانی و واکسیناسیون نیز گام‌های اساسی برداشته است.

فرمانده سپاه سیدالشهداء(ع) استان تهران گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون، بیش از یک میلیون بسته معیشتی و حمایتی بین نیازمندان توزیع شده و بیش از سه میلیون پرس غذای گرم بین نیازمندان و محرومین حاشیه شهرها توزیع گردیده است.

وی تأکید کرد: امروز دشمن در مقابله با ایران اسلامی، معیشت مردم را هدف قرار داده و قطعا سپاه همچون دوران هشت سال دفاع مقدس، در برابر این هجمه نیز ایستاده و تلاش خود را به محرومیت زدایی معطوف می‌کند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.