تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱

۲۰ پلاک نمادین شهدا در شهر ایلام نصب شد

۲۰ پلاک نمادین شهدا در شهر ایلام نصب شد
ایلام - رییس اداره روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری ایلام گفت: ۲۰ عدد پلاک نمادین منقش به تصاویر تعدادی از شهدای شاخص استان در مرکز شهر ایلام نصب شد.

 

محمد سلطانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: این پلاک ها در آستانه کنگره سه هزار شهید استان ایلام در پیاده راه آیت الله طالقانی شهر ایلام به مدت ۱۰ روز در این نقطه از شهر نصب شده اند.

وی افزود: این پلاک ها در ارتفاع ۲ و نیم متر حاوی تصاویر شهدای فرمانده گردان به بالاست که توسط سپاه، حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و بنیاد شهید و امور ایثارگران به شهرداری معرفی شده اند.

سلطانی ادامه داد: این تصاویر با آغاز به کار کنگره تا ۱۲ آذرماه در مسیر منتهی به برگزاری اجلاسیه ها و برنامه های کنگره واقع در بوستان چغاسبز نصب و بعد از پایان کنگره جمع آوری می شوند.

وی یادآور شد: همچنین طی روزهای آتی ۵۴ اِلمان حاوی تصویر شهدا به صورت بنر و تابلو در بلوار شهید سلیمانی به صورت دائمی نصب می شود.

وی از نصب ۱۰ هزار پرچم آویز کوچک، یک هزار پرچم آویز بزرگ و ۱۵ هزار متر ریسه رنگی در سطح شهر متناسب با ایام کنگره ملی سه هزار شهید استان ایلام خبر داد که در روزهای آینده انجام می گیرد.

سلطانی برگزاری دهه فرهنگی شامل ورک شاپ های نقاشی و عکاسی، تئاتر خیابانی و گروه های موسیقی را از دیگر برنامه های فرهنگی شهرداری در ایام برگزاری کنگره در نقاط مختلف شهر ایلام برشمرد.

وی اضافه کرد: زیباسازی و ترمیم فضای سبز مسیر منتهی به محل برگزاری کنگره، اختصاص ماشین حمل زباله، ترمیم جاده دسترسی، کاشت گل و چمن در طول مسیر دسترسی به کنگره از دیگر اقدامات شهرداری ایلام است.

وی افزود: روز شنبه نیز مانور پدافند غیر عامل نیروهای آتش نشانی به منظور آمادگی برای برگزاری کنگره در میدان ارغوان شهر ایلام اجرا خواهد شد.

به گزارش ایرنا، دهه اول آذرماه سال جاری کنگره ملی سه هزار شهید استان ایلام برگزار می شود./ایرنا

 

 

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.