تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳

معاون استاندار ایلام: چالش های پیش رو پژوهشگران باید شناسایی شود

معاون استاندار ایلام: چالش های پیش رو پژوهشگران باید شناسایی شود
ایلام - معاون سیاسی ، امنیتی استاندار ایلام گفت: چالش های و مشکلات پیش روی پژوهشگران استان باید شناسایی و با تلاش همه جانبه و برنامه ریزی منسجم همه دستگاه های اجرایی این موانع برطرف شود.

 

الیاس فتاحی روز سه شنبه در نشست کارگروه پژوهش و فناوری و شورای راهبردی استان اظهار داشت: همه دستگاه های اجرایی بیش از گذشته باید از قشر زحمت کش پژوهشکران حمایت کنند و توجه به آنان را در اولویت کار خود قرار دهند.

وی افزود: نقش پژوهش در توسعه همه جانبه کشور آنچنان برجسته است که می توان از آن به عنوان موتور محرکه توسعه در همه حوزه ها نظیر اقتصاد، سیاست و سایر بخش ها نام برد.

معاون استاندار ایلام، دانش و پیشرفت های علمی کشور را مهم ترین ماحصل پژوهش دانست و تاکید کرد: پژوهش نه تنها هزینه نیست، بلکه نوعی سرمایه گذاری است و هر قدر در این راستا تلاش کنیم، به نتایج مثبت و دلخواه دست خواهیم یافت.

فتاحی تاکید کرد: تمامی اقدامات فنی توسعه ای باید مبتنی بر پژوهش های گسترده علمی باشد که اگر این مهم تحقق یابد، بطور قطع پیشرفت خواهیم کرد.

وی پیشنهاد کرد: برای برگزاری نمایشگاه های هفته پژوهش و فناوری در استان از ظرفیت پخش خصوصی بهره گرفته شود.

معاون سیاسی ، امنیتی استاندار ایلام اضافه کرد: بمنظور رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی تمامی برنامه های هفته پژوهش با تایید ستاد کرونا استان و علوم پزشکی برگزار شود.

فتاحی همچنین در ادامه با اشاره به قانون تبدیل وضعیت ایثارگران گفت: اقدامات لازم برای اجرایی شدن این مهم در دستور کار قرار گیرد./ایرنا

 

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.