تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲

استاندار ایلام: بصیرت، چراغ راه مردم در فتنه سال ۸۸ بود

استاندار ایلام: بصیرت، چراغ راه مردم در فتنه سال ۸۸ بود
ایلام - استاندار ایلام با اشاره به فتنه سال ۸۸ گفت: چراغ راه مردم در آن مقطع زمانی بصیرت بود که با حضور حماسی خود در ۹ دی، تجلی وحدت و انسجام در دفاع از حریم ولایت را به رخ دشمنان داخلی و خارجی کشیدند.

 

حسن بهرام نیا روز پنجشنبه در مراسم گرامیداشت ۹ دی در مصلی شهر ایلام اظهار داشت: مردم ولایتمدار و انقلابی ایران با حضور خود در ۹ دی سال ۸۸ به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفتند و بار دیگر ثابت کردند که پای نظام و آرمان های انقلاب هستند.

وی افزود: مردم ایران در ۹ دی ثابت کردند توانایی تشخیص فتنه را دارند و بخوبی می تواند دشمن را در شرایط حساس بشناسند و از او دوری کنند.

استاندار ایلام تاکید کرد: اوج بلوغ سیاسی و فتنه شناسی مردم با تشخیص فتنه گران سال ۸۸ مشخص شد و در آن مقطع توانستند توطئه دشمنان را خنثی و آنان را از رسیدن به اهداف خود ناکام کنند.

بهرام نیا ادامه داد: حضور پرشور مردم امروز  در سراسر نقاط کشور برای گرامیداشت ۹ دی، تکیه گاه امن برای نظام است و این حضور پرشکوه نشانگر آمادگی کامل برای نابود کردن فتنه استکبار است.

وی تصریح کرد: امروز مردم استان ایلام نیز برای اعلام انزجار از عوامل داخلی و خارجی فتنه در صفوف به هم پیوسته با عزمی الهی و دینی حضور یافته اند که حضور پرشور آنان در این آیین در واقع به‌عنوان نماد مردم استان در برائت از فتنه گران است.

استاندار ایلام بیان داشت: به واسطه این حضور معنوی و پرشور، از خداوند متعال استمداد می طلبیم که بر توفیقات مقام معظم رهبری را روز به روز بیافزاید.

بهرام‌نیا با قدردانی از ملت ایران به‌ویژه مردم استان به دلیل خلق حماسه نهم دی ماه، یادآور شد: مردم ایران اسلامی در نهم دی سال ۸۸ بلوغ سیاسی خود را به اثبات رساندند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.