تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۲

دیدار سرهنگ بسطامی نماینده سپاه با مدیر مخابرات منطقه ایلام

دیدار سرهنگ بسطامی نماینده سپاه با مدیر مخابرات منطقه ایلام
نگاه اقتصاد - به منظور گسترش همکاری بیشتر و تعامل های متقابل، سرهنگ بسطامی نماینده سپاه با مدیرمخابرات منطقه ایلام  در نشستی مشترک دیدار و گفتگو کردند.

 

به گزارش روابط عمومی، جلسه ای صبح امروز به ریاست مدیر مخابرات منطقه ایلام، مدیران فنی و شبکه و نمایندگان سپاه در جهت ایجاد فیبردسترسی در محل سالن جلسات تشکیل شد.

مهندس اسدی مدیرمخابرات منطقه ایلام در ابتدای جلسه ضمن خوش آمد و تشکر از حضور نمایندگان سپاه هدف از این جلسه را قرارداد فی مابین جهت اجرای فیبر دسترسی در نواحی مختلف سپاه  براساس قرارداد منعقده عنوان کرد وبا اشاره به تعامل و همکاری مطلوب مخابرات وسپاه در سالیان متمادی اظهار داشت: امیدواریم با گسترش همکاری بیشتر دو سازمان، زمینه افزایش ارائه خدمات مطلوب تر فراهم شود.

سرهنگ‌بسطامی نماینده سپاه نیزدرادامه ازهمکاری مدیرمخابرات منطقه واززحمات مجموعه مخابرات در خصوص تعامل با سپاه دراجرای این پروژه وتنظیم قراداد تقدیر و تشکر کرد وگفت بزودی استارت اجرایی این پروژه آغاز می شود.

گفتنی است در این نشست در زمینه نحوه اجرای قراداد و همچنین اخذ مجوز حفاری در جهت تسریع روند کار بین مخابرات و سپاه بحث و تبادل نظر شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.