تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۵

به‌مناسبت روز جانباز:

تجلیل از ۱۷ نفر از جانبازان و فرزندان شهید شاغل در شرکت گاز استان ایلام

تجلیل از ۱۷ نفر از جانبازان و فرزندان شهید شاغل در شرکت گاز استان ایلام
/

 

نگاه اقتصاد – مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به فرارسیدن ولادت حضرت ابوالفضل العباس‌(ع) و روز جانباز، در آیین تجلیل از ۱۷ نفر از جانبازان سرافراز و فرزندان معزز شهید شاغل در این شرکت، گفت: ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه امری ضروری است.

به گزارش روابط عمومی؛ عباس شمس‌اللهی در مراسم تجلیل از جانبازان و فرزندان معزز شهید شرکت گاز ایلام، با بیان اینکه با داشتن روحیه ایثارگری و جهادی کارها بهتر و سریعتر به نتیجه خواهد رسید، افزود: جامعه امروز ما نیازمند تفکر و حرکت بر اساس این معیار و شاخص است.

وی با اشاره به اینکه اعیاد شعبانیه فرصت مناسبی برای تجلیل از جانبازان، ایثارگران و خانواده معظم شهداست، تصریح کرد: جانبازان و ایثارگران در زمان جنگ تحمیلی، جانانه از کیان کشور دفاع کردند تا درخت تنومند انقلاب اسلامی روز به روز قوی‌تر شود.

شمس‌اللهی با اشاره به اینکه امنیت فعلی در کشورمان مرهون جانفشانی جانبازان، ایثارگران و خون شهدا‌ست، خاطرنشان کرد: امروز به پاس این جانفشانی‌ها درخت انقلاب اسلامی آنقدر قوی شده‌است که دشمنان این مرز بوم حتی از سایه آن نیز هراس دارند.

در پایان این مراسم با اهداء شاخه گل و لوح تقدیر از کارکنان جانباز و فرزندان معزز شهید شاغل در شرکت گاز استان ایلام قدردانی شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.