تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۶

معاون استاندار: توزیع میوه شب عید از فردا در ایلام آغاز می شود

معاون استاندار: توزیع میوه شب عید از فردا در ایلام آغاز می شود
ایلام- سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: توزیع میوه تنظیم بازار شب عید از فردا در غرفه های تعیین شده در شهر ایلام و همچنین مکان های مشخص در سایر شهرستان‌ها آغاز می شود.

 

شهریار عباسی عصر دوشنبه در نشست کمیته اقدام امنیت غذایی استان، اظهار داشت: با توجه به آغاز عرضه میوه شب عید باید بر کیفیت، اجرای قیمت مصوب و جلوگیری از انحراف آن نظارت ویژه شود.

وی در خصوص غرفه تنظیم بازار میوه و تره بار شهرداری ایلام گفت: هرچند این غرفه ها در تعدیل قیمت میوه تاثیر گذار هستند اما باید کیفیت میوه های عرضه شده، افزایش یابد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام با اشاره به فعال سازی سامانه بازرگام نیز یادآور شد: این سامانه به صورت اینترنتی فعال شده و ۱۲ قلم کالای اساسی را به صورت حضوری درب منزل افراد تحویل می دهد.

عباسی بیان‌کرد: فعال سازی این سامانه امکان نظارت و تامین کالاهای اساسی را بهتر می کند.

وی همچنین به حمایت از تعاون روستایی در خصوص احداث سردخانه پنج هزار تنی به منظور تامین و ذخیره سازی کالاهای اساسی تاکید کرد.

سرپرست ‌معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام از همه نهادهای نظارتی خواست در راستای حمایت از مردم، کمک به تعدیل قیمت ها و جلوگیری از گران فروشی در آستانه عید نوروز و ماه مبارک رمضان نظارت بر بازار تجدید کنند.

وی همچنین خواستار نظارت ویژه بازرسان بر همه اقلام و کالاها و خدمات مختلف در سطح بازار شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.