تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵

فرماندار ویژه دهلران

میز خدمت گامی در جهت تسریع خدمت به مردم است

میز خدمت گامی در جهت تسریع خدمت به مردم است
ایلام- معاون استاندار ایلام و فرماندار ویژه دهلران گفت: میز خدمت ارتباط چهره به چهره مسئولان و مردم و تسریع در پاسخگویی به مطالبات مردم است.

 

لطیف صادقی در حاشیه برگزاری میز خدمت در نماز جمعه دهلران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کار و خدمت جهادی برای گره گشایی از مشکلات مردم و پاسخگویی به مطالبات آنان در دولت سیزدهم یک اولویت است که همه مسئولان و مدیران آن را دنبال می کنند.

وی برپایی میز خدمت و حضور مدیران در میان مردم را گامی در جهت تسریع در پاسخگویی به مطالبات آنان دانست و اظهار داشت :این رویه نقش مهمی در حل مشکلات مردم و تسریع در پاسخگویی به مطالبات آنان و پیگیری خواسته های آنها دارد.

فرماندار ویژه دهلران دیدارهای چهره به چهره مسئولان با مردم را از دیگر مزایای میز خدمت دانست و افزود: این کار موجب تسریع در خدمت به مردم و دسترسی سریع و آسان مردم به مدیران در جهت پیگیری مسایل و مشکلات آنان می باشد و مسئولان نیز از نزدیک دغدغه های مردم را لمس می کنند.

وی کار و خدمت جهادی برای گره گشایی از مشکلات مردم را به مدیران متذکر شد و گفت: مسئولان شهرستان با بهره گیری از همه ظرفیت ها در خدمت مردم و پاسخگویی به مطالبات آنان همت کنند.

صادقی با اشاره به اینکه مسئولان دهلرانی امروز در فضایی صمیمی پای درد دل مردم نشستند و پاسخگوی آنها بودند تاکید کرد: کسب رضایت مندی مردم باید در کانون توجه مسئولان شهرستان باشد و در این راستا با کار و خدمت جهادی گام بردارند.

برپایی ایستگاه های سلامت شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان شهدای دهلران از دیگر اقدامات میز خدمت در شهرستان بود.

فرماندار ویژه دهلران و معاونان و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان در میز خدمت پاسخگوی مشکلات ، خواسته ها و مطالبات مردم شهرستان شدند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.