تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۰

امام جمعه ایلام: دشمن با جنگ ترکیبی به مصاف مردم ایران آمده است

امام جمعه ایلام: دشمن با جنگ ترکیبی به مصاف مردم ایران آمده است
.

 

ایلام – نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: امروز دشمن با جنگ ترکیبی و فرهنگی و با شیوه های مختلف به جنگ ایران اسلامی آمده است اما مردم ایران اسلامی انبوه جمعیتی هستند که در مراسم های عظیمی همچون ۲۲بهمن، روز قدس، ۱۳ آبان و انتخابات گوناگون مشارکت حداکثری دارند.

حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار روز چهارشنبه در یادواره سرداران و شهدای ایل خزل اظهار داشت: نبرد حق و باطل دایمی و مبارزه با استکبار مورد تاکید قرآن کریم است.

وی افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، فرزندان دهه هشتادی، انقلاب را به اوج و اعتلای خود می رسانند و فریب تبلیغات رسانه ای دشمنان را نمی خورند و با اجرای سرود سلام فرمانده نشان دادند نسل دهه هشتادی همان سربازان امام زمان (عج) در عصر حاضر هستند.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار یادآور شد: کنکره و یادواره های شهدا یعنی اینکه راه این برگزیدگان الهی ادامه دارد و ایل خزل پایه گذار سنت قشنگی در استان هستند که همه ساله این ایل میزبان برگزاری یادواره شهدا هستند.

وی اضافه کرد: شهدا همچون ستاره های تابناکی هستند که مسیر درست را نشان ما می دهند و مردم با حضور خودجوش و گسترده در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال نشان دادند که در مسیر تعالی بخش شهدا گام برمی دارند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام اظهار داشت: ملت ایران ارکان کاخ سفید را به لرزه درآوردند و در جنگ ترکیبی اخیر دشمن از صلابت و اتحاد مردم ایران دچار سردرگمی و اضمحلال شد.

به گزارش ایرنا، یادواره شهدای ایلام خزل، با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیاء، رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران، استاندار و نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی و مسوولان استانی برگزار شد و اجرای سرود، تشییع شهید گمنام، مداحی و خاطره گویی خلبان جانباز کیومرث حیدریان از جمله برنامه های این یادواره بود./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.