تاریخ انتشار : جمعه ۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳

معاون رییس‌جمهور: دولت با تمام توان درصدد رفع مشکلات مردم است

معاون رییس‌جمهور: دولت با تمام توان درصدد رفع مشکلات مردم است
کرمان - معاون پارلمانی رییس جمهور با بیان اینکه منکر وجود مشکلات در کشور نیستیم گفت: برای رفع مشکلات در هیات دولت جلسات زیادی برگزار می‌شود اما بخشی از نوسانات اقتصادی کشور نتیجه جنگ روانی است و دولت با تمام توان درصدد رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است.

 

سید محمد حسینی روز جمعه نهم دی ماه (روز بصیرت و میثاق امت با ولایت) در مصلی امام علی (ع) کرمان افزود: رییس جمهور روحیه جهادی دارد و بر اساس قانون حرکت می کند و مردمی بودن و عدالت شعار محوری این دولت است.

وی اظهار داشت: دشمن با روش‌های مختلف درصدد ایجاد نارضایتی در بین آحاد مردم است و می داند اگر وضعیت اقتصادی کشور بهبود یابد، رضایت مردم افزایش پیدا می کند.

معاون پارلمانی رییس جمهور با اشاره به اینکه نهم دی روزی تاریخی محسوب می‌شود که در تاریخ کشور ثبت شده است تصریح کرد: امروز شاهد هستیم سلبریتی‌های کاخ نشین همه اموال خود را فروخته به خارج از کشور فرار کرده اما دم از مردم و طبقات محروم می‌زنند.

وی با اشاره به اینکه مردم در نهم دیماه، هوشیاری خود را نشان دادند، افزود: حوادثی که در سه ماه گذشته در پی فتنه اندوزی در کشور اتفاق افتاد گسترده تر از اتفاقات سال ۸۸ بود و دشمن در این سه ماه با تمام توان خود وارد عرصه شده بود.

حسینی گفت: امروز رهبر معظم انقلاب از برخی افرادی که باید به میدان بیایند و بصیرت افزایی و روشنگری کنند، اما سکوت پیشه کرده اند، گلایه دارند، وقتی روشنگری نباشد عده ای از جوانان تحت تاثیر امپراطوری رسانه های غربی قرار می گیرند.

وی با تاکید بر اینکه در روز ۹ دی سال ۸۸ مردم پیشرو بودند و با حضور خود اتفاقات و فتنه، ها را محکوم کردند، ادامه داد: انتخابات در سال ۸۸ بهانه بود زیرا دشمن در فتنه آن سال اصل نظام را هدف گرفته بود.

معاون پارلمانی رییس جمهور با اشاره به اینکه دشمن از حرکت ملت ما عصابی است، گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمن می‌دانست که پرچمی که در ایران به اهتزاز درآمده سرآغاز تحولی است که نه تنها در جهان اسلام بلکه در جای جای دنیا گسترده شده است.

وی با اشاره به اتفاقاتی که در یک قرن اخیر در کشور رخ داده است خاطرنشان کرد: ائتلاف ارتجای عرب و کشورهای غربی به سردمداری آمریکا در طول ۴۴ سال وجود داشته و تا زمانی از آنها تبعیت نکنیم این دسیسه‌ها همواره در کشور ادامه خواهد داشت.

حسینی با اشاره به نحوه شهادت بسیجیان و مدافعان امنیتی در حوادث اخیر تصریح کرد: این کشتارها برای ایجاد رعب و وحشت در میان نیروهای بسیجی و انتظامی اتفاق می‌افتاد.

معاون رییس جمهور در امور مجلس با اشاره به قدرت زیاد ایران در منطقه و جهان در ادامه به اعتراضاتی که در کشورهای دیگر صورت می گیرد و نحوه برخورد پلیس آن کشورها با اعتراضات گفت: در اتفاقات روزهای اخیر در کشور فرانسه سه زن کُرد به دلیل برخورد خشونت آمیز پلیس کشته شدند اما چرا صدایی از کسی بلند نشد و این موضوع را بیان نکردند.

وی با اشاره به اینکه علت حوادث اخیر متوقف کردن حرکت جهادی در کشور است، گفت: دشمن برای ضربه زدن به حرکت جهادی که در کشور و همگرایی که بین قوا برای تحقق مطالبات رهبری به نفع مردم و کشور ایجاد شده، هر کاری می کند اما دولت نیز بدون وقفه برای پیشرفت کشور تلاش می کند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.