تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۹

تمهیدات ویژه پلیس ایلام برای ماموریت های پایانی سال

تمهیدات ویژه پلیس ایلام برای ماموریت های پایانی سال
ماناسپهر - فرمانده انتظامی استان ایلام از تمهیدات ویژه پلیس ایلام برای ماموریت های پایانی سال در استان خبر داد و گفت:طرح های ویژه ای برای مقابله با سارقان و مالخران اموال مسروقه به مرحله اجراء گذاشته خواهد شد.

 

به گزارش پایگاه خبری پلیس،سردار “دلاور القاصی مهر”در جلسه توجیهی و در جمع کارکنان انتظامی استان در این باره گفت: پلیس استان در طرح نوروزی ۱۴۰۲ به دنبال رضایتمندی مردم است و با اجرای طرح های پیشگیرانه از سرقت سعی می کند نوروزی شاداب را برای شهروندان به ارمغان بیاورد.

 

وی اضافه کرد: نقش مردم در برقراری امنیت پایدار مهم است و انتظاری که از شهروندان داریم این است بیش از گذشته مراقب اموال خود باشند و زمینه ارتکاب جرم را برای مجرمان فراهم نکنند.

 

فرمانده انتظامی استان ایلام خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی از سرقت ها بر اثر سهل انگاری مالباختگان و رها سازی اموال به وقوع می پیوندد که می طلبد با رعایت برخی نکات ساده فرصت سوء استفاده از سارقان را سلب کنیم و اجازه ندهیم سارقان به امیال شوم خود برسند.

 

وی در ادامه با توجه به نزدیک شدن چهارشنبه آخر سال و لزوم نظارت خانواده ها بر فرزندان خود اشاره کرد و گفت:اکثر کسانی که در این حوادث دچار مصدومیت می شوند خیال می کنند که این اتفاق برای آنان نمی افتد و غافل از این موضوع اقدام به پرتاب مواد محترقه می کنند.

 

این مسئول انتظامی با تاکید بر اینکه در چهارشنبه آخر سال پلیس با برهم زنندگان نظم عمومی جامعه و کسانی که بخواهند با پرتاب مواد محترقه در کوچه و خیابان باعث سلب آسایش عمومی شهروندان شوند،خاطظرنشان کرد:پلیس با همکاری دستگاه قضاء با افراد متخلف به شدت برخود خواهد کرد و متهمان دستگیر شده تا پایان تعطیلات نوروز در بازداشت بسر خواهند برد.

 

وی در ادامه با توجه به درپیش بودن سفرهای نوروزی به شهروندان توصیه کرد: ان شالله هموطنان با رعایت قوانین و مقررات رانندگی به خادمان خود در مجموعه انتظامی برای برقراری امنیت ترافیکی کمک کرده و شرایط سفری ایمن را برای خود فراهم می آورند.

 

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: گشت های پلیس به صورت محسوس و نامحسوس در سطح شهر ها ،کوچه ها و جاده ها حضور خواهند داشت تا ضمن امداد رسانی به شهروندان و مسافران، برخوردهای لازم با متخلفان ،سارقان و رانندگان قانون شکن را به عمل بیاورند.

 

سردار القاصی مهر در پایان برخورد با خرده فروشان مواد مخدر،قاچاقچیان کالا و ارز و جمع آوری معتادان متجاهر را از برنامه های پلیس در ایام پایان سال خواند و گفت:اجرای این طرح ها بصورت مستمر در دستور کار پلیس است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.