تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۱

خدمت رسانی بانک شهر به زائران آقا اباعبدالله الحسین(ع) در نقطه صفر مرز بین المللی مهران  + گزارش تصویری

خدمت رسانی بانک شهر به زائران آقا اباعبدالله الحسین(ع) در نقطه صفر مرز بین المللی مهران  + گزارش تصویری
نگاه اقتصاد: آنگاه که سخن از عشق به اباعبدالله الحسین (ع)به میان می‌آید عاشقانش سر از پای نشناخته و هر آنچه که دارند در طبق اخلاص می‌گذارند تا عرض ارادت خویش را به اثبات برسانند.

 

کنگره عظیم اربعین حسینی که این روزها به عنوان یک رویداد جهانی مورد توجه مردمان سراسر جهان قرار گرفته است در کشور ما نیز حال و هوای خاص خودش را دارد، از اینرو علاوه بر حضور میلیونی مردم عزیز کشورمان در این مراسم معنوی، کارکنان سازمان‌ها، نهادها بانک‌ها و… تلاش می‌کنند تا با برپایی موکب و خدمت‌رسانی به زوار آقا اباعبدالله الحسین(ع) بخشی از این جریان باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نگاه اقتصاد: بانک شهر به عنوان یک بانک مردمی در ایام اربعین حسینی نیز علاوه بر ارائه خدمات بانکی و پولی در عرصه‌های مختلف دیگر به ویژه در کمک به تولید و شکوفایی اقتصاد کشورمان نقش داشته و در عین حال از انجام مسئولیت‌های معنوی و اجتماعی خویش غافل نبوده و همواره اقدامات شایسته ‌ای را در این مسیر به انجام رسانیده است.

برپایی موکب بانک شهر در نقطه صفر مرز بین المللی مهران و خدمت رسانی به زائران آقا اباعبدالله الحسین (ع) و توزیع انواع مواد خوراکی نوشیدنی و… از جمله اقدامات ارزشمند این بانک به شمار می‌رود که در طول ایام اربعین حسینی امسال در مرز مهران ارائه شد.

به همین منظور مدیر مسئول و سردبیر پایگاه خبری نگاه اقتصاد در معیت خبرنگار این رسانه ضمن حضور در موکب بانک شهر لازم دانستند، بخشی از خدمات شایسته و درخور شأن به زوار حسینی توسط این بانک را به صورت مکتوب و تصویری منعکس نمایند/سیدداود سجادی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.