تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۹:۵۷

گرشاسبی:

تکیه کلام انصاریان احترام به مادر بود

تکیه کلام انصاریان احترام به مادر بود
تهران- مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: عظمت و بزرگی مادر همواره تکیه کلام علی انصاریان بود و امیدوارم درسی برای جوانان و نوجوانان عزیز باشد.

به گزارش ایرنا، حمیدرضا گرشاسبی روز پنجشنبه در مراسم خاکسپاری علی انصاریان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کرونا این گل‌ها را پرپر می‌کند و بویژه علی انصاریان که در ۲ عرصه بسیار سخت هم ورزش حرفه‌ای و نیز در عرصه هنر خود را در میان برترین‌ها قرار داد و سال‌های سال دل مردم را شاد کرد هم در بحث فوتبال و افتخارآفرینی در این عرصه و نیز در بخش هنر که لبخند را به لب همه نشاند.

افزود: انصاریان در ورزش و نیز در هنر درس‌هایی را به نوجوانان و جوانان داد که امیدوارم آن را یاد بگیرند؛ یک کلمه می گفت و آن هم «احترام به مادر» بود. عظمت و بزرگی مادرش همواره تکیه کلامش بود و امیدوارم درسی برای جوانان و نوجوانان عزیز باشد.

وی عنوان کرد: خانواده انصاریان از مردم درخواست کرده بودند که بخاطر کرونا در مراسم خاکسپاری شرکت نکنند اما دل این عزیزان طاقت نداشت و همه اینجا حضور پیدا کردند تا به وی بگویند «علی جان فراموشت نمی‌کنیم. افتخاراتی که آفریدی همواره در قلب ما هست و همواره به یادت هستیم».

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس یادآور شد: مردم عزیز بدانیم که خودمان باید ۹۰ درصد مواظب خودمان باشیم و رعایت کنیم. این ویروس بسیار بی‌رحم است و امیدوارم مسوولان عزیز هر چه سریعتر بتوانند واکسن را تهیه کنند تا این آسیب‌ها کمتر شود و این داغ‌ها را کمتر شاهد باشیم.

مراسم خاکسپاری علی انصاریان امروز (پنجشنبه) با حضور حدود ۵۰۰ نفر از خانواده این مرحوم و پیشکسوتان فوتبال کشور در قطعه ٢٢٢ بهشت زهرا برگزار شد و حجت الاسلام و المسلمین حسین انصاریان عموی این پیشکسوت بر پیکر وی نماز اقامه کردند.

«علی انصاریان» بازیکن اسبق سرخآبی‌های پایتخت که از دوم بهمن‌ماه بر اثر ابتلا به کرونا در بیمارستان فرهیختگان بستری بود دیروز (چهارشنبه ۱۵ بهمن‌ماه) در ۴۳ سالگی درگذشت.

انصاریان که ۶ بازی ملی هم در کارنامه داشت در سن ۳۴ سالگی از دنیای حرفه‌ای فوتبال خداحافظی کرد.

«مهرداد میناوند» بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس نیز هشتم بهمن ماه به دلیل ابتلا به کرونا دار فانی را وداع گفت./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.