تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۳

مدیرکل اقتصادی و دارایی:

انتخابات شرکت‌های سهام عدالت در ایلام به زمان دیگری موکول شد

انتخابات شرکت‌های سهام عدالت در ایلام به زمان دیگری موکول شد
ایلام - مدیرکل امور اقتصادی و دارایی ایلام با بیان اینکه استان ایلام حد نصاب لازم را برای شرکت سهامداران در انتخابات شرکت‌های مجامع و سهام عدالت کسب کرده است، گفت: اما برگزاری این انتخابات همزمان با سراسر کشور در ایلام نیز لغو شد.

قدرت الله فیض الهی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: بنا بر مصوبه شورای عالی بورس و اوراق بهادار کشور چون بیشتر استان های کشور حدنصاب لازم برای برگزاری این انتخابات اقتصادی را کسب نکرده بودند این همه پرسی اقتصادی به زمانی دیگر موکول شد.

وی افزود: طبق تصمیم سازمان بورس و ارواق بهادار کشور انتخابات شرکت‌های مجامع و شرکت‌های استانی سهام عدالت به نیمه دوم سال ۱۴۰۰ موکول شده اما هنوز تاریخ معینی برای این انتخابات تعیین نشده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی ایلام یادآور شد: زیرساخت های لازم در این استان باتوجه به اینکه حدنصاب لازم برای برگزاری انتخابات را کسب کرده بود، فراهم شد اما به علت دستورالعمل سازمان بورس و اوراق بهادار کشور این انتخابات همزمان با دیگر نقاط کشور در زمانی دیگربرگزار خواهد شد.

به گزارش ایرنا، حد نصاب برای برگزاری این انتخابات در کشور مشارکت حداقل ۵۰ درصد دارندگان سهام عدالت به روش غیرمستقیم است که کد سجام گرفته اند و در استان ایلام ۶۲ درصد از سهاداران روش غیرمستقیم کد سجام دریافت کرده اند.

پیش از این قرار بود انتخابات شرکت‌های مجامع و شرکت‌های استانی سهام عدالت در تاریخ ۲۱ اسفندماه برگزار شود که این تاریخ به ۲۳ اسفندماه تغییر کرد.

در استان ایلام ۳۱ نفر کاندیدا برای شرکت در این انتخابات ثبت نام کرده بودند که از بین این تعداد کاندیدا، سهامداران باید پنج نفر را به عنوان هیات مدیره انتخاب می کردند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.