تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰

امام خمینی (ره) خواب راحت را از مستکبران عالم ربود

امام خمینی (ره) خواب راحت را از مستکبران عالم ربود
ایلام _ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام با صدور بیانیه ، فرا رسیدن سی و دومین سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) را به ملت بزرگ ایران و همه آزادی خواهان و ظلم ستیزان جهان تسلیت گفت و اعلام کرد: امام خمینی (ره) خواب راحت را از مستکبران عالم ربود.

به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، متن بیانیه به این شرح است:

چهاردهم خرداد سالروز ارتحال بزرگ مردی است که دوران حیات طیبه اش ، قرن حاضر را تحت تاثیر قرار داد و انقلاب الهی و پیامبرگونه‌اش خواب راحت را از مستکبران عالم ربود و تمامی معادلات سیاسی جهان را بر هم ریخت.

آری امام خمینی (ره) ودیعه ای الهی و پرورش یافته مکتب قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) بود که توانست تجسم عینی مفاهیم آیات قرآن کریم باشد و تعالیم حیات بخش نبوی و علوی را جامه عمل پوشانده و با انقلاب و نهضتش ، زمینـۀ طلوع خورشید ولایت عظمی ( عج ) را فراهم خواهد نمود.

بی تردید باید گفت ، اندیشه ها و زندگانی امام خمینی (ره) توجه سیاستمداران بزرگ دنیا را مبهوت خود ساخت و قلب های آزادگان جهان را به خویش متوجه کرد ، شخصیتی که آرمان‌های انسانی ـ الهی والایش ، توانست تمامی مرزهای جغرافیایی ـ سیاسی و اعتقادی را درنوردیده و قلوب عاشقان و حق جویان و حق طلبان عالم را تسخیر وهمۀ تشنگان معرفت و آزادیخواهی را مجذوب خود کند.

اگرچه با ارتحال ملکوتی امام عظیم الشأن ، خلف صالح و جانشین بر حقش امام خامنه ای «مد ظله العالی» راه نورانی امام راحل را با تمام توان ادامه داده و یقیناً روح امام بزرگوار همیشه ناظر احوال ماست ، ولی همچنان داغ امام تازه است و ملت ایران هرگز آن غم طاقت فرسا را از یاد نخواهد برد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.