تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲

خودآموز، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام:

رسانه‌ها با هر سلیقه و رویکردی بر سر منافع عمومی استان به توافق برسند

رسانه‌ها با هر سلیقه و رویکردی بر سر منافع عمومی استان به توافق برسند
/

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، عمران خودآموز با بیان این که رسانه ها زبان گویای مردم هستند، تصریح کرد:  رسانه ها باید  از  خاستگاه یک استان مرزی و کم‌برخوردار، مطالبه‌گر خواسته‌های مردم از دولت و مسئولان محترم باشند.

ایشان اضافه کرد: مطبوعات و رسانه ها در جامعه از محبوبیت و مرجعیت خاصی برخوردارند و مردم به آن‌ها اعتماد و اطمینان دارند، زیرا منبع مورد وثوق مردم هستند و باعث آگاهی آحاد جامعه می‌شوند.
خودآموز با اشاره به این که مسئولیت رسانه‌ها در راستای صیانت از این اعتماد و اطمینان سنگین است، خاطرنشان کرد: رسانه‌ها با هر سلیقه و رویکردی بر سر منافع عمومی استان به توافق برسند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت در استان، با اشاره به تغییرات مدیریتی و بازآرایی تیم اجرایی استان گفت: در هر دولتی با توجه به تفکر و نگرش‌ حاکم بر دولت، مدیران تغییر می‌کنند و مدیران دولت قبل باید قاعده بازی را رعایت کنند و اجازه دهند با گردش نخبگان، انتقال مسئولیت به نحو مناسب صورت گیرد. ایشان افزود: دوره مفید مدیریت هر فرد مسئول چهار سال است، مگر آنکه بر اساس شاخص‌ها و معیارهای شایستگی ابقا شوند.

عمران خودآموز فرهنگ قدرشناسی را یکی از مولفه‌های فرهنگی ایرانیان و ایلامیان  عنوان کرد و گفت:  باید از مدیران توانمند و خدوم قدردانی کرد و به عنوان سرمایه‌های تجربی و انسانی جامعه مورد تکریم قرار داد.
مدیرکل ارشاد استان در پایان اظهار داشت : رسانه ها رکن چهارم دموکراسی و ابزار مهم توسعه هستند و لازم است از دولت و دولتمردان برمبنای شعارهای مطرح شده از جمله عدالت محوری ، توجه به مناطق کم‌برخوردار و روحیه جهادی و انقلابی مطالبه‌گری کنند.

این نشست با همکاری خانه مطبوعات استان در سالن جلسات مجتمع فرهنگی هنری ایلام برگزار شد و در آن جمعی از اصحاب رسانه حضور داشتند.

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.