تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۸

استاندار ایلام:

ظرفیت نیروهای جوان و انقلابی گره گشای مسائل کشور است

ظرفیت نیروهای جوان و انقلابی گره گشای مسائل کشور است
ایلام -  استاندار ایلام با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت نیروهای جوان، انقلابی و با انگیزه، گفت: پرورش این قشر می تواند آینده بسیار درخشانی برای کشور رقم بزند.

 

حسن بهرام نیا روز جمعه در نشست اعضای شورای ائتلاف و وحدت انقلاب اسلامی استان ایلام با تسلیت ایام فاطمیه، اظهار داشت: امروز زمان حل مشکلات و تغییر در وضع موجود است که با پرورش نیروهای جوان برای آینده کادرسازی کنیم.

وی افزود: بانوان نخبه و شایسته به عنوان نیمی از ظرفیت جامعه باید در حکمرانی نقش آفرین باشند و امور را بخوبی مدیریت کنند.

استاندار ایلام ادامه داد: مسائل و مشکلاتی که در حوزه های مختلف بیان شد، زیبنده استانی با قدمت تاریخی ایلام نیست و باید برای حل این معضلات و مسایل نسخه و راه حل پیدا کرد.

بهرام نیا با اشاره به تلاش های شبانه روزی همه فعالان انقلابی در تحقق برنامه های دولت کریمه، تاکید کرد: لازمه استمرار این دولت همکاری همه نیروهای دلسوز، دغدغه مند، صاحبنظر و کاردان است.

وی یادآور شد: همه باید دست به دست هم دهیم و با وحدت برای تغییر وضع موجود اقدام کرده تا شرایطی بهتر و عالی تر را در جامعه ایجاد کنیم.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه همه ما از یک جنس و دلسوز به نظام و انقلاب هستیم، گفت: امروز زمان پیچیدن نسخه درمان مشکلات اقتصادی و اجتماعی است و لازمه این مهم این است که همه با هم ، دلسوزانه و متعهدانه پای کار باشیم و با ارایه برنامه برای حل چالش های استان ، راهکارهای برون رفت از آن را ارائه کنیم.

بهرام نیا با تأکید بر اهمیت تربیت نیروهای جوان و کادرسازی در کشور نیز اضافه کرد: باید نیروهای جوان را پرورش دهیم چرا که نیروی های جوان با انرژی فوق العاده باید همچون ساختمانی از پایه ساخته شوند و با پای کار آوردن این جوانان پر انرژی آنان را برای گرفتن مسوولیت های حساس آماده کنیم.

استاندار ایلام با اشاره به برنامه دولت در استفاده از نیروهای جوان، نخبه ، انقلابی و با روحیه جهادی گفت: ما نیز در استان با تأسی از سیاست های رییس جمهوری در تعیین مدیران و مسوولان عمل خواهیم کرد.

بهرام نیا بیان داشت: تلاش داریم با عدم استفاده از بانیان وضع موجود و با استفاده از نیروهای مومن انقلابی با روحیه جهادی سعی در تغییر وضع موجود داشته باشیم.

وی برگزاری این جلسات را بسیار تأثیرگذار و مثبت دانست و افزود: استفاده از نظرات و پیشنهادات دوستان در این جلسات بسیار راهگشاست و نقد صادقانه و منصفانه نیز در انجام فعالیت ها کمک می کند و رسالت رسانه های ارتباط جمعی نیز در ارایه نقدهای منصفانه و صادقانه برای بهبود وضع موجود است./ایرنا

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.