تاریخ انتشار : شنبه ۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶

دیدار مدیر عامل شرکت آبفای استان ایلام با نماینده ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان

دیدار مدیر عامل شرکت آبفای استان ایلام با نماینده ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان
نگاه اقتصاد - مدیر عامل شرکت ابفای استان ایلام با حجت الاسلام علی محمدی، نماینده ولی فقیه در سپاه امیر المومنین(ع) استان دیدار و گفتگو کرد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان،  نماینده ولی فقیه در سپاه امیر المومنین(ع)  در این دیدار بیان داشت: خدا را شاکریم که دولتی سرکار آمده که با رهبری همراه و بارقه امیدی در دل مردم روشن نموده است.

 

حجت الاسلام علی محمدی با بیان اینکه احترام و توجه به مردم و مردمی بودن مهمترین شاخصه این دولت است افزود: مبارزه با فساد در دولت مردمی آقای رئیسی جز اولویتها است و  به لطف خدا موفق خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه سپاه با تمام وجود درخدمت مردم و مدیران ولایی خواهد بود گفت:  دولت با کمک سپاه ۵۰۷ میلیارد تومان برای مناطق روستایی اختصاص داده که انشاالله از طریق بسیج سازندگی و با مدیریت سپاه دراستان هزینه خواهد شد.

 

مدیرعامل شرکت آبفای استان نیز در این دیدار  ضمن خیر مقدم و تبریک سال نو،  گزارشی از وضعیت طرحهای آبرسانی و همچنین آب شهرها ارائه نمود.

 

پرویز ناصری گفت:  با توجه به بحران خشکسالی و عدم بارش کافی تابستان پیش رو با مشکلاتی مواجه خواهیم شد که انشاالله با برنامه هایی که تدوین گردیده و با همکاری و همراهی مردم تلاش داریم که تابستان امسال را با کمترین مشکل پشت سر بگذاریم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.