تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۴

استاندار ایلام: خدمات دستگاه های عضو ستاد سفرهای نوروزی تا پایان تعطیلات ادامه دارد

استاندار ایلام: خدمات دستگاه های عضو ستاد سفرهای نوروزی تا پایان تعطیلات ادامه دارد
ایلام- استاندار ایلام با تاکید بر تقویت نمایشگاه های صنایع دستی در ورودی شهرهای استان برای معرفی فرهنگ استان، گفت:

خدمات دستگاه های عضو ستاد سفرهای نوروزی تا پایان تعطیلات ادامه دارد

حسن بهرام نیا روز یکشنبه استان در جریان بازدید از اقدامات ستاد سفرهای نوروزی مسیر ایلام به بدره، اظهار کرد: هدف از این بازدید دیدار و عرض خسته نباشید به تمامی عوامل و دست اندرکاران ستاد خدمات سفرهای نوروزی و نیروهای مستقر در پایگاه ها، ایستگاه ها و نمایشگاه های ایجاد شده در ورودی های شهرها در مسیر تردد مسافران و گردشگران نوروزی بوده است.

وی با بیان اینکه امسال زیرساخت های مناسبی برای مهمان نوروزی و گردشگران نوروزی در مسیرها و جاده های مواصلاتی استان فراهم شده است، افزود: همه عوامل پلیس راه، فوریت های پزشکی، راهداری، هلال احمر و سایر دستگاه های خدمات و امدادرسان در مسیرهای استان حضور دارند و میراث فرهنگی هم نسبت به ایجاد غرفه های صنایع دستی برای معرفی فرهنگ استان اقدام کرده است.

استاندار ایلام با بیان اینکه خوشبختانه در طول مسیرهای بازدید شده همه مسئولان مربوطه پای کار بوده و پلیس راه نیز در طول مسیر به ویژه نقاط حادثه خیر مستقر هستند، گفت: گردشگران و مسافران نوروزی استقبال بسیار خوبی از خدمات انجام شده و مناظر و طبیعت استان داشته اند.

بهرام نیا با اشاره به اینکه در تنگ کافرین زیرساخت هایی آماده شد و خدماتی برای توقف لحظه ای گردشگران و مسافران نوروزی فراهم شده است، افزود:
بدره یکی از شهرستان های گردشگری استان است که مورد توجه مسافران نوروزی قرار دارد و امید است که آمادگی دستگاه های عضو ستاد سفرهای نوروزی همچنان مضاعف بوده و مسافران و گردشگران خاطره خوبی از استان داشته باشند.

استاندار ایلام با تاکید بر تقویت غرفه های صنایع دستی و سوغات محلی هر شهرستان و هر آنچه که می تواند معرفی کننده فرهنگ و آداب و رسوم استان باشد، گفت: امید است با خدمات انجام شده و حضور دستگاه های خدمات رسان، شاهد سفر ایمن و مطمئن برای مسافران نوروزی در استان باشیم.

وی بیان کرد: در مجموع زیرساخت ها و اقدامات انجام شده به مسافران و گردشگران نوروزی در مقام مقایسه با سنوات گذشته تفاوت بسیار محسوس دارد و همه دستگاه های اجرایی و عضو ستاد سفرهای نوروزی استان تا پایان تعطیلات پای کار خواهم بود.

بازدید از پست‌های پلیس، پایگاه‌های امدادی و خدماتی، پایش محورهای مواصلاتی و بررسی میزان آمادگی ستاد خدمات سفر از جمله برنامه‌های سفر دکتر بهرام‌نیا به بدره است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.