تاریخ انتشار : شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱

دهلران در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفت

دهلران در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفت
ایلام - مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: شهرستان دهلران از وضعیت نارنجی به قرمز تغییر کرد و تعداد شهرهای قرمز استان به ۶ رسید.

 

محبوب رستم زاد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: هم اکنون شهرستان های ایلام، دهلران، آبدانان، دره شهر، مهران و چوار در وضعیت قرمز قرار دارند.

وی افزود: شهرستان بدره تنها شهری در استان است که در وضعیت نارنجی قرار دارد و در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی احتمال تغییر وضعیت در آن وجود دارد.

رستم زاد ادامه داد: شهرستان های ایوان، ملکشاهی، سیروان، چرداول و هلیلان نیز در وضعیت زرد هستند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: ۲ فوتی ناشی از کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ثبت شد و مجموع فوتی های استان تا این لحظه به ۸۳۰ نفر افزایش یافت.

رستم زاد ادامه داد: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲۲ ابتلای جدید کرونا شناسایی شد و مجموع مبتلایان استان به ۴۴ هزار و ۸۸ نفر افزایش یافت.

وی با بیان اینکه مجموع بهبودیافتگان کرونا استان نیز ۴۱ هزار و ۸۰۱ نفر است، گفت: ۳۹ بیمار جدید کرونایی نیز در مراکز درمانی بستری شدند و تعدا بستری های موجود استان ۲۴۵ نفر است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام اظهار داشت: از بستری های ۱۰ نفر مروبط به آبدانان، ۱۰ نفر دره شهر، هشت نفر ایلام، چهار نفر ایوان، چهار نفر دهلران، ۲ نفر مهران و یک نفر نیز مربوط به ملکشاهی است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.