تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲

سرپرست فرمانداری: ۱۰ طرح عمرانی و اقتصادی دهه فجر در آبدانان افتتاح می‌شود

سرپرست فرمانداری: ۱۰ طرح عمرانی و اقتصادی دهه فجر در آبدانان افتتاح می‌شود
ایلام - سرپرست فرمانداری آبدانان از افتتاح ۱۰ طرح عمرانی، اقتصادی و فرهنگی در این شهرستان همزمان با ایام باشکوه دهه فجر انقلاب خبر داد و گفت: ۳۵۰ میلیارد ریال برای اجرای این پروژه ها در مجموع هزینه شده است.

 

یدالله حاتمی روز یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان آبدانان اظهار داشت: این تعداد طرح شامل فضاهای آموزشی، دکل ها و تجهیزات مخابراتی، توسعه شبکه های برق، روکش آسفالت مسیر آبدانان به مورموری، ۳۴ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد حضرت امام (ره) و بهزیستی، پارک شهر، زمین چمن مصنوعی مورموری و جاده دسترسی به مجموعه گردشگری و تفریحی دریاچه های دوقلوی سیاه گاو است.

وی افزود: برای احداث و تکمیل این طرح ها اعتباری افزون بر ۳۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارهای ملی، استانی و نفت هزینه شده است.

فرماندار آبدانان با تاکید بر جذب اعتبارات عمرانی توسط مدیران شهرستان در بخش های مختلف بیان کرد: همزمان با ایام دهه مبارک فجر، کلنگ اجرای ۲ طرح بزرگ در زمینه گازرسانی به روستاهای زیر ۲۰ خانوار و ترمیم و توسعه راههای شهرستان با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال به زمین زده خواهد شد.

حاتمی با بیان اینکه برای هر چه باشکوه تر برگزار کردن برنامه‌های دهه فجر، کارگروه های ذیربط اجرایی در شهرستان پیش‌بینی شده است، گفت: این ایام فرصتی ارزشمند برای تبیین دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است و ضرورت دارد برنامه‌های گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با محوریت مردم انجام شود.

شهرستان آبدانان با ۵۵ هزار جمعیت در ۱۷۰ کیلومتری جنوب شرقی ایلام قرار دارد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.